Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Milli har hittat sitt hem!

Av hotbedsragdolls - 20 november 2011 01:11

Nu är Milli tingad och ska flytta hem till sin nya mamma på fredag. I veckan tar vi en tur till veterinären för en ombesiktning och sen får vi nog besök av Carina så hon och Milli kan bekanta sig lite innan hon hämtar henne på fredag.

Jag tror att dom kommer passa varandra väldigt bra!   



 

Visst är hon väldigt söt lilla sockertoppen!?!



Imorgon ska vi åka en sväng hem till Gunilla med Bergsjökattens Ragdoll uppfödning och titta på hennes fina ulltussar. Kanske skriver mer om det efteråt, får se om jag kommer ihåg att ta med mig kameran så kanske jag bjuder på någon bild om Gunilla tycker det är ok  


På återseende!

// Kramar Emelie 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hotbedsragdolls - 26 januari 2012 14:38


Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, fy skäms lite! Det har ju hänt en del sedan sist och det har firats högtider som Jul och Nyår. Umgåtts en hel del med familj och vänner och en del soffaslappande har vi hunnit med också och bara tagit igen ...

Av hotbedsragdolls - 2 november 2011 00:00


Ja nu är den nya hemsidan uppe och en ny fin blogg dessutom    Just nu försöker jag lära mig att göra egna uppdateringar. Även om Caroline har gjort väldigt fint och är duktig så tycker jag det hade vart kul att kunna uppdatera själv. Jag är inte...

Presentation


SE*HotBed's one Milli Vanilli 4U. Blå Bicolour

Hej! Här kommer jag skriva om lite vad som händer hos oss, mest aktiv kommer jag nog vara när vi har kattungar men det händer nog att det kommer ett och annat inlägg om vardagen och annat skoj som vi hitta

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards